wtorek, 12 lutego 2019

Koktajl truskawkowy czyli odrobina lata w zimowy dzień

Wczoraj miałam mocno szalony dzień
i po powrocie do domu potrzebowałam czegoś z witaminami na wzmocnienie ;)
Wyjęłam mrożone truskawki, mleko, jogurt i przygotowałam pyszny koktajl.


Składniki:
500 g truskawek (mrożonych lub świeżych - w zależności od sezonu),
180 g jogurtu naturalnego (1 małe opakowanie),
200 ml mleka,
2 łyżki cukru.


Truskawki oczyścić z szypułek,
Przełożyć do blendera, dodać cukier i zmiksować na gładki mus 
(ilość cukru zależy od odmiany i dojrzałości truskawek).
Dodać jogurt naturalny i mleko,
jeszcze raz wszystko zmiksować do uzyskania jednolitej konsystencji.
Podawać od razu.
Smacznego.


1 komentarz:

  1. Pyszności! :-)

    Zapraszam na mojego bloga
    www.truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń