czwartek, 1 lutego 2018

Jajecznica z suszonymi pomidorami

Jesienią i zimą lubię zaczynać dzień czymś ciepłym. 
Ciepłym i szybkim - bo rano zazwyczaj mam mało czasu na gotowanie. 
Taka jest moja dzisiejsza propozycja - ciepła, szybka i dzięki suszonym pomidorom bardzo aromatyczna.
Przepis na jajecznicę z suszonymi pomidorami na grzance 
znalazłam dawno temu u Asi klik
i od tej pory jest to moja ulubiona jajecznica.


Składniki (2 porcje):
4 jajka,
2 suszone pomidory,
4 kromki pieczywa,
sól, pieprz do smaku,
1 łyżeczka oleju z pomidorów,
kilka listków bazylii.


Pieczywo opiec w tosterze, posmarować masłem. 
Jajka rozbić do miseczki, roztrzepać widelcem, dodać sól i pieprz. 
Olej z pomidorów rozgrzać na patelni, dodać jajka i smażyć na małym ogniu. 
Pod koniec smażenia dodać pokrojone w paseczki pomidory. 
Gotową jajecznicę ułożyć na tostowych kromkach, 
ozdobić listkami bazylii.



Idealne śniadanie na idealny początek dnia.
Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz